terbohuu: Interneti Më I Shpejtë Në Botë WiFi I Cili Mund Të Shkarkoj 7 Filma Blu-Ray Në Sekond ... terbohuu

Monday, July 16, 2012

Interneti Më I Shpejtë Në Botë WiFi I Cili Mund Të Shkarkoj 7 Filma Blu-Ray Në Sekond ... terbohuu

Mirë e keni lexuar, vjen WiFi i cili mund të shkarkoj 7 filma Blu-ray në sekond.Shkenctarët kanë zhvilluar një   paisje pa tel e cila do të ndryshoj internetin. Fuqia e saj është 2,5 terabit në sekondë. Kjo është 8.000 herë më i shpejtë se sa interneti momental që është tani rreth 300Mbps.Hulumtuesit e Univerzitetit të Kalifornisë Jugore, laboratoria   e NASA  Jet Propulsin dhe Univerziteti i Tel Avivit valët elektromagnetike kanë arritur ti instalojnë në një mënyrë ndryshe, që u ka mundësuar të bartin sasi të mëdha të të dhënave.Problemi është që sinjali tani për tani kanë mundur  ta dërgojnë vetëm një metër më larg, por besojnë që limiti i teknologjisë është rreth 1 kilometërqë është më shumë se sa që duhet për të patur internet të shpejt në shtëpi.


No comments:

Post a Comment